GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 14 d’octubre del 2017

Citació Encriptada 012


QUÈ HI DIU AQUÍ?


Tenim al davant una citació, més o menys encertada, d'un personatge, més o menys conegut, que he tret de Viquidites.

Per descobrir-la hem d'omplir cada casella amb la lletra que correspon al número que hi ha a sota que, al seu torn, corresponen a cadascuna de les lletres que formen el nom i cognoms de l'autor. A la part superior de la imatge veiem aquest nom complet però desordenat, només cal solucionar aquests anagrames per trobar quina lletra correspon a cada número i així solucionar l'enigma.

Ben fàcil, no?.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jo rai! i Carme Rosanas "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

11 comentaris:

jo rai! ha dit...

Amb el cognom tan clar...

Desmond Mpilo Tutu

Nosaltres els essers humans...

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Molt bon començament, com no podia ser d'altra manera. :-)

Carme Rosanas ha dit...

... podem tolerar el sofriment però...

jo rai! ha dit...

...no podem tolerar...

McAbeu ha dit...

CARME i JO RAI!: Aquesta és l'última "Citació Encriptada" prevista i ja veig (bé, de fet, ja ho sospitava des de fa temps :-D) que sereu els únics que trobareu a faltar aquests passatemps. Molt bona feina, com sempre, i quan vulgueu podeu revelar les tres últimes paraules que queden. :-)

Carme Rosanas ha dit...

... el sense sentit.

Carme Rosanas ha dit...

Oh! Doncs sí, Mc, ho trobarem a faltar!

Jo rai, ens haurem de buscar alguna altra mena de col·laboració... 😃😄😀

jo rai! ha dit...

Traumatitzat del tot per la desaparició d'aquest entreteniment tot i que dubto que només hi hagués dos interessats en la seva resolució. Dono la culpa als caps de setmana que sembla que la gent té altres coses a fer.
Mira que tinc fins i tot remordiments...

Carme, tu et recordes d'aquell de les margarides esfullades?

McAbeu ha dit...

CARME: Citació enllestida, gràcies. Jo també gaudia veient com us repartíeu la feina donant la solució a quatre mans, és la millor manera de donar joc als enigmes. :-))

JO RAI!: No cal traumatitzar-se, home. Tot arriba un moment que s'acaba i hem de reconèixer que aquest no ha estat el passatemps amb més èxit dels proposats en divendres. Per cert, potser tens raó en això que dius del cap de setmana però recorda que una de les "citacions encriptades" va sortir un dimarts i tampoc s'hi va apuntar ningú més, a part de vosaltres dos.
Jo si que recordo l'enigma dels daus i les margarides esfullades :-DD... però ja saps que acabar-ne de donar la solució està en mans d'en PONS o de qui en tregui l'entrellat pel seu compte tal com va fer ell. ;-)

I, evidentment, la citació que buscàvem és la que trobeu entre tots dos: Nosaltres els éssers humans podem tolerar el sofriment però no podem tolerar el sense sentit. (Desmond Mpilo Tutu). Felicitats!! :-))

Carme Rosanas ha dit...

Si que el recordo, jo rai, mai no vaig ser capaç de relacionar una cosa amb l'altra (daus i margarides) i això que hi vsot dedicar més d'una estoneta... vaig deixar-ho córrer, perquè no sabia per on agafar-ho...

ASSUMPTA ha dit...

Jo fa temps que estic sense tinta a la impressora i no em va bé de comprar-ne... i aquests és maco fer-los sobre paper, com les sopes de lletres... ai!😢😢

Publica un comentari a l'entrada